Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Çarşamba, Ağustos 30, 2006

ELMALI ÖRGÜ


Yaz boyunca karpuz-kavun ve yaz meyveleri bol olduğundan eve elma girmemişti. Uzun bir aradan sonra geçen pazar aldığımız elmalarla çok sevdiğimiz elmalı kurabiye yapıldı, ama bu kez Oktay Usta'nın kitabındaki gibi örgü şeklinde. Ölçü ve tarif her zamanki elmalı kurabiye ile aynı. Tek fark; hamuru 8-9 parçaya bölüp, her parçayı masanın üzerine koyup elimle elips şeklinde açtım. Ortasına elmalı harçtan koyup, hamurun kenarlarına bıçakla küçük çentikler attım ve örgü şeklinde sardım. (Bu sefer elmalı harca 1 su bardağı iri kıyılmış ceviz ekledim)

11 Yorum:

Anonymous Adsız dedi ki...

sevgili şaziye döndüğüne sevindim yazılarını okumak çok güzel benimde 3gündür denizliden eşimin amcası vardı misafir bugün gittiler tarif güzel görünüyor denerim inşallah allah kolaylık versin kolay gelsin
serap

8/30/2006 11:35:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Serapcım, teşekkürler:) Bizde geçen hafta 2 günlüğüne Denizli'deydik, eşimin teyzesi var orada. Pamukkaleye çıktık, çok güzeldi.

8/30/2006 11:57:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziye merhaba bugün senin katmer poğaça tarifini denedim. Harika oldular. Sitemde yayınladım. Ellerine sağlık. Sevgiler Ebru

www.blogcu.com/mutfaksepeti

8/30/2006 12:03:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Ebru'cum, ellerine sağlık, hemen gelip bakıyorum:)

8/30/2006 12:58:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

şaziye merhaba elmalı örgü çok güzel görünüyor ben elmalı kurabiye yaparımda örgülü hiç denemedim şimdi canım çekti bu sefer örgülü denicem inş güzel olur sevgiler

8/30/2006 08:27:00 ÖS  
Anonymous Adsız dedi ki...

Şaziyecim merhaba, elmalı örgü nefis görünüyor. Ben birde böyle deneyeceğim. Yaparsam sanada haber veririrm. Biliyosun senin tariflerini çok beğeniyorum. Ellerine sağlık. Herşey çok güzel görünüyor. Sevgiler Ebru

www.blogcu.com/mutfaksepeti

8/31/2006 01:49:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Emine'cim, sunum olarak çok hoş oldu bu örgü, denemeni öneririm.Sevgiler.

Ebru'cum,güzel yorumun için teşekkürler. Sevgiler, selamlar.

9/01/2006 09:30:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

Oley buldum sizi! Şaziye hanım ben sizden yardım istiyorum bende mutfakla ilgilenmeyi çok sevıyorum tesadüf bu blogu buldum ve uye oldum ama sayfamı düzenleyemıyorum bana yardım edermisiniz aaa birde fotoğraf makinanızın markası hp M 425 mi yardımınızı sabırsızlıkla bekliyorum tesekkurler.....

9/03/2006 01:59:00 ÖÖ  
Blogger saziye dedi ki...

Sevgili Esra, yardım etmemi istediğin konuları mutfakguncesi@gmail.com adresine yazarsan elimden geleni yapmaya çalışırım.

9/03/2006 11:12:00 ÖÖ  
Anonymous Adsız dedi ki...

çok teşekkür ederim

9/05/2006 09:20:00 ÖS  
Blogger Damak Tadı dedi ki...

Şaziye hanım,
Elmalı Örgüde muhteşem olmuş.Acaba size komşumu olsaydık biz.))Ne iyi olurdu değilmi gündüzden burdan bakıp akşama geçerken ismiyle istemek.))mesela bugün elmalı örgü yapmışınız bir iki tane alabilir miyim.Şaka tabiiki çok ayıp olur du sanırım.Şimdi inanın yüzüm kızardı birden.Çok canım çekti de bu yüzden kusuruma bakmayın lütfen..

Harika bir hafta sonu diliyorum size ve ailenize..

Sevgilerimle,

9/08/2006 05:32:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa