Ad:
Konum: izmit, Türkiye

İletişim: mutfakguncesi@gmail.com

Pazartesi, Aralık 12, 2005


Dün akşam blogumda türkçeleştirme çalışmaları yaparken( bazı ayarları değiştirmeye çalışıyordum) bir anda herşey silindi. Düzeltmeye çalıştıkça daha da karıştırdım. Neyse ki uzun uğraşlar sonucu ilk ayarlara geri dönebildim.Ama bir haftadır süren emeklerim ziyan oluyordu az kalsın. Ben bunlarla uğraşırken kızlar içeride evcilik oynuyorlardı. Benim halim içler acısı olduğu için gidip bakamadım ne yaptıklarına. Sesleri çıkmıyor nasıl olsa diye sabah yaptığım bohça böreğin fotoğraflarını yükledim, tarifi yazmaya başladım. Biraz sonra bizim ufaklık, elinde benim pasta fanusumla geldi. Çocuklar benim son günlerde her yaptığım yemeğin fotoğrafını çekmemden etkilenmişler ki, '' anne senin için yemek hazırladık, hemen resmini çek, sitene koy'' dediler. Gece güzel fotoğraf çekemediğimi, sabah gün ışığında çekeceğimi söylesemde ikna olmadılar, kendileri çektiler, ama beğenmediler. Sabah çekmem için bana söz verdirip, yattılar. Yataklarında bile ''anne, resmini çekmeden sakın toplama oyuncaklarımızı'' diye tenbihlediler. Ben de sözümü tutuyorum. Onlar şimdi okulda. Büyük kızım bilgisayar dersinde bakacağını söylemişti, yetiştirebildim mi bilmiyorum, çünkü saat 3 oldu.

2 Yorum:

Blogger yersofrasi dedi ki...

Siteyi google elmali kurabiye ararken kesfettim, tariflerin yapilis asamalarini basamaklandirip fotograflarini cektiginiz icin site bana daha bir cazip geldi, emeklerinize saglik

6/22/2007 05:45:00 ÖS  
Blogger saziye dedi ki...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

7/05/2011 10:18:00 ÖS  

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa